Модний букет альстромерій
Робила замовлення з закордону. Виконали всі мої прохання, квіти свіжі, букет супер, замовлення доставили вчасно. Велика подяка,рекомендую. Ще раз дякую.
Спасибо за доставку букета для моей мамы. Она очень любит альстромерии, букет шикарный, цветы очень свежие.
Спасибо Вам огромное! Приятно с Вами работать. На будущее знать буду к кому обращаться. Курьеру отдельное спасибо!!!
Доставка виконується в будь-яке село Черкаської області. Якщо села, куди Вам потрібна доставка немає в списку - зв'яжіться з нами і ми повідомимо Вам вартість доставки в потрібне вам село.
На цій сторінці розміщені всі способи оплати, якими Ви зможете оплатити Ваше замовлення. Оплатити замовлення Ви зможете відразу ж після його оформлення.
Для того, щоб побачити способи оплати доступні конкретно Вам - виберіть в якій країні Ви знаходитесь.
Натисніть на потрібному способі оплати, щоб побачити більш детальну інформацію про нього.
Назва способу оплати | Термін зарахування | |
---|---|---|
від 1 хвилини до 1 години | ||
від 1 хвилини до 1 години | ||
моментально | ||
від 1-го до 3-х днів | ||
моментально | ||
миттєво | ||
моментально | ||
від 5-ти хвилин до 24 годин | ||
від 5-ти хвилин до 24 годин | ||
моментально | ||
миттєво |
- Як я можу дізнатися скільки коштує доставка в потрібне мені місто/село?
-
Щоб дізнатися вартість доставки в потрібне вам місто, перейдіть на сторінку «Вартість доставки» і виберіть місто, яке вас цікавить. Внизу буде вказана вартість доставки в обране Вами місто.
- Ви можете додати до букету записку/листівку?
-
При оформленні замовлення, для написання тексту на листівку буде спеціальне поле, яке так і називається «Додати безкоштовну листівку». Туди Вам і треба буде написати текст, який ви хочете, щоб ми розмістили на листівці.
- Як я можу оплатити замовлення?
-
Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним для Вас способом з тих, які вказані на сторінці «Способи оплати».
- Як мені дізнатися скільки коштує товар/доставка в рублях, доларах, євро?
-
Щоб побачити ціни на сайті в іншій валюті, Вам потрібно зліва вгорі сайту вибрати потрібну вам валюту.
- Чи можу я оформити замовлення не з України, а з іншої країни?
-
Оформити і оплатити замовлення можна з будь-якої країни світу. На сторінці «Способи оплати» ви можете ознайомитися з доступними для Вас способами оплати замовлення.
- За скільки часу до дати доставки потрібно оформляти замовлення?
-
Чим раніше Ви оформите і оплатите замовлення - тим краще, більше часу буде на його підготовку і можна буде замовити, щоб привезли потрібні квіти саме під Ваше замовлення. Ви можете оформити і оплатити замовлення і сьогодні - а ми доставимо його тоді, коли ви вкажите в замовленні.
- В якій валюті я можу оплатити замовлення?
- Ви можете оплатити замовлення абсолютно в будь-якій валюті. При оплаті замовлення картою, в незалежності від того, в якій валюті ваша карта, відбудеться автоматична конвертація за курсом банку на день оплати. Курс Ви зможете дізнатися у вашому банку.
- Як я можу оформити замовлення?
-
Ви можете оформити замовлення будь-яким зручним для Вас способом:
1. На сайті;
2. По телефону;
3. В онлайн чаті на сайті;
4. Через Viber, WhatsApp, Telegram, Skype.
- Ви доставляєте квіти в маленькі села/селища?
-
Ми виконуємо доставку по всій Черкаській області, навіть у найвіддаленіші села.
- Як я дізнаюсь, що моє замовлення вже доставлено?
-
Після доставки замовлення на е-мейл, який Ви вказали, Вам прийде повідомленням про це.
- Чи можлива анонімна доставка?
- Якщо при оформленні замовлення Ви не вкажите в тексті на листівку ніякого підпису, то одержувач не дізнається, хто замовляв квіти, так як у кур'єрів взагалі немає ніякої інформації про замовника.
- Я знаю тільки ім'я і телефон дівчини – Ви зможете доставити їй букет?
-
Номера телефону одержувача нам достатньо для того, щоб доставити замовлення - адресу і час доставки ми уточнимо самі.
- Ви робите фотозвіти?
-
Ми можемо зробити фото одержувача з букетом, якщо він буде не проти цього. Дана послуга доступна не у всіх містах і виконується по можливості.
- Чи безпечно оплачувати замовлення карткою?
-
Оплата замовлення карткою відбувається не на нашому сайті, а на сайті платіжної системи, який захищений усіма необхідними сертифікатами безпеки.
- Всі товари, які представлені на сайті є в наявності?
-
Ми виконуємо доставку в будь-яке місто або селище України. Асортимент магазину в кожному місті може відрізнятися і іноді, деяких квітів/товарів може не бути в наявності в конкретному місті. У таких випадках, буде виконана заміна, згідно з нашою Политикою заміни.
- Що означає кожен статус замовлення?
-
Ви можете подивитися детальну інформацію про те, що означає кожен статус замовлення на даній сторінці.
- Скільки «простоїть» букет після доставки?
-
На жаль, ми не можемо дати вам ніяких гарантій з приводу того, скільки простоїть букет після доставки. Ми даємо вам 100% гарантію на те, що ми доставимо букет зі свіжих квітів. А скільки простоїть букет після його доставки залежить від багатьох факторів. Зокрема, від того, як будуть доглядати за букетом, в якій температурі він буде розташований, де буде стояти, як часто буде змінюватися вода у вазі, як часто будуть підрізати стебла квітів і т. д.
Ми ніяк не можемо проконтролювати або вплинути на те, що відбуватиметься з букетом після його доставки. Ми не можемо давати гарантію на те, що від нас не залежить.
- Чи актуальні ціни на сайті?
- Всі ціни на сайті актуальні і підтримуються в такому стані.
- Чи можна до букету додати ще якийсь додатковий подарунок?
-
Все залежить від міста, в яке вам потрібна доставка і від подарунка, який ви хочете додати. У більшості випадків, Ви зможете додати до букету якийсь ваш подарунок, за умови, що ви розмістите і оплатите замовлення за кілька днів до дати доставки, щоб ми встигли відправити ваш подарунок в потрібне вам місто.