На цій сторінці Ви можете подивитися що позначає кожен статус замовлення і коли він присвоюється замовленню.
Основні статуси замовлень:
Оформлене- автоматично присвоюється замовленню відразу після його розміщення в магазині.
Очікує оплати - замовлення перевірено менеджером магазину. Очікується надходження оплати за замовлення.
Оплачене - кошти за замовлення отримані і після перевірки менеджером замовлення буде підтверджено.
Підтверджено - оплата за замовлення отримана. Замовлення підтверджено менеджером і передано в роботу. Очікується доставка замовлення в зазначеі дату і час.
Виконано - замовлення доставлено Одержувачу.
Анульовано - замовлення скасоване і не буде доставлено. Статус присвоюється замовленням які не були оплачені або якщо Клієнт скасував замовлення.Додаткові статуси замовлень:
На перевірці - статус може бути присвоєний:
а) автоматично при оплаті способом оплати з попередньою перевіркою платежу платіжним сервісом (2Checkout.com);
б) вручну менеджером компанії якщо сталася помилка під час оплати і потрібна перевірка платежу.
Помилка оплати - під час оплати замовлення сталася помилка. При виникненні помилки кошти можуть списатися з рахунку Клієнта. Статус "Помилка оплати" вручну змінюється оператором компанії на "На перевірці", після чого виконується додаткова перевірка платежу. Якщо кошти не списались з рахунку Клієнта, статус замовлення змінюється на "Очікує оплати", а якщо списалися - замовленню буде назначений статус "Підтверджено".
На утриманні - виконання замовлення призупинено. Менеджер магазину не може зв'язатися з Вами для уточнення деталей по замовленню: у нас немає Вашого номеру телефону або пошти, Ви не відповідаєте на дзвінки або листи, не працює зазначений номер телефону або поза зоною доступу. Вам потрібно терміноно зв'язатися з нами. Повернуто - присвоюється замовленню після повернення коштів (якщо Клієнт скасував замовлення або робиться компенсація).