0 Ваша Кошик
0
Вартість доставки в Умань - 150 грн

Уточнюйте про можливість доставки та наявність квітів/товарів у потрібному вам місті, перед оплатою. Viber, WhatsApp, Telegram +380974077575

ВАЖЛИВО! Замовлення на подарункові кошики з доставкою 30-31 грудня приймаються до 27 грудня

Ця політика повернення є невід'ємною частиною Публічної оферти.

Відповідно до Закону України "Про захист прав споживачів" та ст. 707 Цивільного кодексу України, квіти не підлягають обміну або поверненню:

- так як квіти відносяться до товарів, що швидко псуються, очевидно, що зберегти (їх) товарний вигляд або властивості можливо тільки в спеціальних умовах;

- дитячі м'які іграшки, продовольчі товари (цукерки, фрукти, торти) не підлягають обміну або поверненню згідно з Постановою КМУ від 19 березня 1994 № 172.

Незважаючи на те, що фактично вся продукція, що доставляється Компанією не підлягає поверненню або обміну відповідно до чинного законодавства України - повернення, обмін і передоставку Компанія робить з власної ініціативи, залишаючи за собою право у відмові на повернення або обмін.

1. Скарга щодо товарів, які були в замовленні (крім квіткової продукції) може бути прийнята до розгляду, якщо вона подана протягом 3-х днів з моменту доставки замовлення одержувачу.

2. Так як Компанія не може контролювати умови зберігання квітів після їх вручення одержувачу - скарга на якість чи свіжість квіткової продукції може бути прийнята до розгляду лише протягом доби (24 годин) з моменту доставки замовлення одержувачу.

3. До розгляду приймаються скарги лише від замовника який оформлював і оплачував замовлення. Скарги від третіх осіб до розгляду не приймаються. Анонімні скарги, скарги з невірним номером замовлення або без нього чи скарги які містять не нормативну лексику чи образливі слова - не розглядаються.

4. Порядок взаємодії Компанії з Клієнтом у разі виникнення скарги

4.1. Клієнт відправляє свою скаргу в письмовому вигляді на e-mail Компанії зазначений в розділі "Контакти " на сайті Компанії. Скарги по телефону, Viber, WhatsApp, Telegram - не приймаються і відповідь на них не надається. До розгляду приймаються лише скарги відправлені на e-mail Компанії.

4.2. Компанія повідомляє Клієнта про отримання скарги відповідним листом, після чого проводить внутрішнє розслідування ситуації протягом не більше ніж 5 робочих днів з моменту отримання скарги. Після проведення розслідування, Компанія дає Клієнту аргументовану відповідь на його скаргу.

4.3. Скарга яка стосується якості чи свіжості квітів повинна обов'язково містити мінімум 2-3 фотографії з різних ракурсів або відео де повністю видно збоку букет в вазі і бутони, за якими можна визначити стан квітів на момент отримання замовлення. Фотографії чи відео, зроблені чи надіслані пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення - не розглядаються. Скарги без фото чи відео по яким можна визначити стан квітів на момент отримання - не розглядаються. Фото чи відео необхідно відправити на e-mail Компанії зазначений в розділі "Контакти" на сайті Компанії

4.4. У разі, якщо після розслідування з'ясувалося, що претензія клієнта не має підстав, Компанія звільняється від зобов'язань по даній претензії.

4.5. Розгляд скарги може бути призупинено в разі якщо:
- від Клієнта не буде відповіді протягом 3 днів,
- відсутні 2-3 фотографії з різних ракурсів чи відео, за якими можна визначити стан квітів на момент отримання замовлення,
- фотографії зроблені чи надіслані пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення Одержувачу,
- на надісланих фото чи відео видно що букет стоїть в низькій вазі (стебла квітів занурені в воду менше ніж на 60% від довжини стебла, як показано на фото) чи в вазі мало води,
- в тексті скарги присутні нецензурні слова.

5. Причини настання моменту повернення

5.1. Замовлення виконано не вчасно

5.1.1. Якщо фактичний час доставки вийшов за рамки зазначеного Клієнтом часового періоду на час від 3 годин і більше - Клієнт має право вимагати компенсацію в розмірі 15% вартості замовлення. За умови, що інший час доставки не було призначено Одержувачем замовлення або на час доставки вплинули непередбачені обставини (дтп, затор, пробите колесо і т.д.).

5.1.2. Положення пунктів про компенсації не поширюються на випадки, коли в вказаний Клієнтом час, Одержувача не було на місці, або на прохання Одержувача час доставки було змінено, а також на випадки, коли Одержувач відмовився від отримання замовлення.

5.1.3. В дні масового попиту (Новорічні свята 30-31 грудня, Різдвяні свята 24-25 грудня і 6-7 січня, Міжнародний жіночий день 6-9 березня, День святого Валентина 13-15 лютого, День матері, Великдень і т.д.) Компанія не дає ніяких гарантій, і знімає з себе відповідальність, щодо гарантування доставки Замовлення в певні часові інтервали. В ці дні ВСІ замовлення доставляються протягом дня з 7:00 до 23:00 з узгодженням часу доставки з Одержувачем. Час доставки який Замовник вказує в Замовленні вважається рекомендованим і в ці дні НЕ гарантується доставка в цей проміжок часу. Якщо Замовник не згодний з такимими умовами, Компанія пропонує йому відмовитися від розміщення замовлення на ці дати.

5.2. Неякісний товар або відсутність будь-яких складових замовлення:

5.2.1. У разі, якщо в момент вручення замовлення Одержувачу, квіти були не свіжими - Клієнт має право на повернення коштів або на заміну доставленої квіткової композиції. За умови виконання Клієнтом пунктів 2 і 4.1 і 4.3 даної Політики Повернення.

5.2.2. Якщо клієнт звернувся зі скаргою щодо якості чи свіжості доставленої квіткової продукції або надав фото чи відео які зроблені пізніше ніж через 24 години з моменту доставки замовлення, скарга не приймається до розгляду. Так як Компанія після доставки замовлення не може контролювати умови зберігання квітів, а квіти відносяться до товарів, що швидко псуються і це є звичайним явищем, що при неправильному догляді, квіти можуть швидко зів'янути.

5.2.3. Якщо в доставленому Одержувачу замовленні відсутній якийсь із замовлених Клієнтом товарів - Компанія доставляє його Одержувачу або виконує 100% повернення вартості товару клієнту (на розсуд Компанії). Також можливий варіант (за погодженням з Клієнтом) зарахування 100% вартості товару, який не був доставлений, на внутрішній рахунок клієнта в магазині, для можливості використання даних коштів для оплати майбутніх замовлень. Даний пункт не поширюється на безкоштовні послуги Компанії. Наприклад, листівка не підлягає обміну або передоставці, навіть якщо кур'єр з будь-яких обставин її не вручив. Даний пункт не приміняється до замовлень які доставляються в дні масового попиту, коли діють інші умови доставки замовлень, які вказані в Основних правилах даної оферти.

5.2.4. Квіткові композиції (букети), в які були внесені зміни відповідно до Політики заміни вважаються виконаними належним чином і складеними згідно заявленому складу квіткової композиції.

5.3. Невиконання зобов'язань щодо сервісу:

5.3.1. Компанія не дає жодних гарантій щодо фотографії замовлення чи Одержувача з квітами чи подарунками в момент їх вручення. Фото звіт не є обов'язковою послугою, і відсутність фото звіту не може бути причиною для скарги.

5.3.2. Компанія не дає жодних гарантій щодо доставки смс і e-mail повідомлень повідомлень Клієнту. Причини недоставки смс повідомлення можуть бути наступними: відмова оператора від прийому смс, переповнена пам'ять телефону Клієнта, невірно вказано номер телефону в формі замовлення і т.п. Причини недоставки e-mail повідомлення можуть бути наступними: переповнена поштова скринька Клієнта, невірно вказана e-mail адреса клієнта, наявність фільтрів, що не пропускають повідомлення тощо.

6. Порядок проведення повернення коштів:

6.1. У разі, якщо після розслідування, з'ясувалося, що претензія клієнта має місце бути - повернення коштів відбувається на протязі 5-ти банківських днів з моменту прийняття рішення про повернення коштів.

6.2. У разі, якщо Клієнт оплачував Замовлення банківською картою, повернення коштів буде виконане на карту, з якої він робив оплату Замовлення (з вирахуванням комісії платіжної системи). Терміни зарахування коштів на картку відбуваються за регламентом платіжної системи через яку Клієнт оплачував замовлення. Компанія ніяк не може вплинути чи прискорити процес повернення коштів. Кошти будуть зараховані на карту Клієнта в терміни від 1 до 45 днів з моменту подачі заявки на повернення коштів.

6.3. Реквізити для виконання повернення клієнт в обов'язковому порядку повинен надіслати в письмовому вигляді на е-mail компанії вказаний на сторінці "Контакти". Повернення коштів відбувається з вирахуванням суми комісії банку.

6.4. Компанія виконує повернення коштів за платіжними реквізитами які були надані Клієнтом. Компанія не несе відповідальності яа те, якщо клієнт надав невірні чи помилкові реквізити. Повернення вважається виконаним в повному обсязі, при наявності у компанії документів, що підтверджують виконання повернення коштів Компанією за реквізитами, які надав Клієнт.

6.5. Сторони звільняються від зобов'язань за даною Угодою внаслідок виникнення форс-мажорних обставин.