Ця політика заміни є невід'ємною частиною Публічної оферти.
1. Політика заміни квіткової продукції
1.1. Якщо при формуванні квіткової композиції в магазині будуть відсутні якісь квіти з будь-яких причин (сезонність, відсутність потрібного сорту / кольору) - буде виконана заміна на інші квіти, які будуть в наявності в магазині в день доставки Замовлення. Заміна відсутніх квітів може проводитися флористом без узгодження з Клієнтом.
При цьому може бути змінена загальна кількість квітів в композиції (букеті). При такій заміні Компанія керується вартістю квітів, якими виконується заміна. У разі, якщо рівноцінну заміну зробити не вдається - заміна відбувається в "сторону Клієнта".
1.2. При внесенні замін в композицію (букет), Компанія намагається по можливості зберегти кольорову гамму композиції (букета) з тією яку замовив клієнт, але не може гарантувати це на 100%. Все залежатиме від наявності квітів необхідного кольору в день доставки замовлення.
1.3. Квіткова фурнітура, упаковка, декор, декоративна зелень і т.п. може бути замінена на іншу без узгодження з Клієнтом.
1.4. Якщо для замовленої композиції (букета) в магазині відсутня більшість квітів, то Компанія повідомляє про це клієнта на e-mail, який він вказав у замовленні. І погоджує з ним заміну квітів в композиції (букеті) на інші, або пропонує Клієнту вибрати іншу композицію (букет) в замін. У разі, якщо за 3 години до часу доставки замовлення, Компанія не отримала відповіді від Клієнта з приводу заміни (відсутній зв'язок з Клієнтом, велика різниця в часі з країною його перебування), флорист складе квіткову композицію на його розсуд, рівну або більшу за вартістю, ніж замовив Клієнт і компанія буде виконувати доставку замовлення Одержувачу.
1.5. У випадку відсутності в магазині в день доставки замовлення необхідної для букета зелені, вона може бути замінена на інший вид зелені, без погодження з клієнтом, або флорист створить букет взагалі без зелені, але при цьому він може збільшити загальну кількість квітів.
1.6. Компанія не гарантує 100% ідентичності букета (композиції) квітів з тією яка зображена на фото на сайті. Компанія гарантує максимально можливу схожість букета (композиції) квітів виходячи з квітів які будуть в наявності в асортименті магазину в день доставки замовлення.
2. Політика заміни інших товарів
2.1. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутні цукерки, які були замовлені Клієнтом - вони замінюються на інші цукерки, з тих які будуть в наявності в магазині.
2.2. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутній торт, який був замовлений Клієнтом - він замінюються на інший торт з тих які будуть в наявності в магазині. При цьому, при виборі торта Компанія керується вагою замовленого торта і терміном його придатності.
2.3. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині буде відсутній торт з вагою який замовив Клієнт, але є такий же торт меншої ваги, то замість одного великого торта, можуть бути доставлені кілька тортів меншою вагою.
2.4. Зовнішній вигляд м'якої іграшки, як і колір чи форма, може відрізнятися від зображеного на фото на сайті. У разі, якщо на момент формування замовлення в магазині іграшок відсутній конкретний вид іграшки (ведмедик, кошеня, песик, зайчик і т.д.), буде виконано заміну на інший вид іграшки. При заміні іграшки Компанія дотримується розміру іграшки зазначеного в характеристиках товару.
2.5. Зовнішній вигляд повітряних кульок, як і колір чи розмір, може відрізнятися від зображених на фото на сайті. У разі, якщо були замовлені повітряні кулі, можлива ситуація, коли при їх транспортуванні 1 чи 2 кульки лопнуть. В такому випадку, Одержувачу буде вручено менше кульок, ніж було замовлено. При цьому замовлення вважається виконаним в повному обсязі.
2.6. Зовнішній вигляд ваз, як і колір, форма, візерунки і т. д. може відрізнятися від зображеного на фото на сайті. У разі, якщо на момент формування замовлення, в магазині відсутня скляна або порцелянова ваза - вона замінюється на іншу вазу, яка є в наявності в магазині.
2.7. У разі, якщо на момент формування замовлення, відсутні якісь види фруктів зі складу подарункового кошика з фруктами, - вони замінюються іншими фруктами із тих які будуть в наявності в асортименті магазину. При цьому загальна вага кошика зберігається. Зовнішній вигляд кошика (колір, форма ручки, матеріал, форма кошика і т. п.) і розташування фруктів в кошику можуть відрізнятися від представленого на фото.
2.8. У разі, якщо на момент формування замовлення, відсутні якісь продукти зі складу подарункового кошика з продуктами, - вони замінюються іншими схожими продуктами. Зовнішній вигляд кошика (колір, форму ручки, матеріал, форму кошика і т. п.) і продуктів (упаковка, виробник, торговельна марка і т. д.) в кошику можуть відрізнятися від представленого на фото.
2.9. Пакувальний матеріал в будь-якому букеті чи композиції може відрізнятись від зображеного на фото, як за кольором, відтінком, узором, так і за видом пакувального матеріалу. Пакувальний матеріал обирає флорист за власним розсудом із доступного асортименту на день формування замовлення і він може відрізнятися від зображеного на фото.