Величезна корзина фруктів
Величезна корзина фруктів
Доставка виконується в будь-яке село Черкаської області. Якщо села, куди Вам потрібна доставка немає в списку - зв'яжіться з нами і ми повідомимо Вам вартість доставки в потрібне вам село.
На цій сторінці розміщені всі способи оплати, якими Ви зможете оплатити Ваше замовлення. Оплатити замовлення Ви зможете відразу ж після його оформлення.
Для того, щоб побачити способи оплати доступні конкретно Вам - виберіть в якій країні Ви знаходитесь.
Натисніть на потрібному способі оплати, щоб побачити більш детальну інформацію про нього.
Назва способу оплати | Термін зарахування | |||
---|---|---|---|---|
від 1 хвилини до 1 години | ||||
Ви зможете здійснити оплату в будь-якому відділенні Приват банку через касу, платіжний термінал Приватбанку, банкомат або через клієнт-банк Приват24. Реквізити карти будуть надані Вам після оформлення замовлення. | ||||
від 1 хвилини до 1 години | ||||
Ви зможете здійснити оплату через додаток Монобанку або через платіжні термінали Ibox. Реквізити карти будуть надані Вам після оформлення замовлення. | ||||
моментально | ||||
Ви зможете оплатити замовлення картою Visa або MasterCard (крім карт Visa Electron) випущеної в будь-якій країні і в будь-якій валюті. При оплаті замовлення картою, відбувається автоматична конвертація по курсу Вашого банку. | ||||
від 1-го до 3-х днів | ||||
Після розміщення замовлення, протягом операційного часу клієнту буде виставлена рахунок-фактура і відправлені всі необхідні документи. Після виконання замовлення, відправляється акт виконаних робіт. | ||||
моментально | ||||
Вы сможете оплатить заказ картой Visa (кроме Visa Electron) или Mastercard (кроме Maestro) выпущенной в любой стране и в любой валюте. При оплате заказа картой, происходит автоматическая конвертация по курсу Вашего банка. | ||||
миттєво | ||||
Ви зможете оплатити замовлення картою Visa, Visa Electron та Mastercard будь-якої країни і в будь-якій валюті. При оплаті відбудеться автоматична конвертація по курсу Вашого банку. | ||||
моментально | ||||
Ви зможете оплатити замовлення картою Visa або MasterCard (крім карт Visa Electron) випущеної в будь-якій країні і в будь-якій валюті. При оплаті замовлення картою, відбувається автоматична конвертація по курсу Вашого банку. | ||||
від 5-ти хвилин до 24 годин | ||||
Оплата відбувається в автоматичному режимі через шлюз 2Checkout.com. Перевірка платежу співробітниками 2Checkout.com може тривати від 5 хвилин до 24 годин. | ||||
від 5-ти хвилин до 24 годин | ||||
Ви зможете оплатити замовлення картою Visa, MasterCard, JCB, Diners, American Express, Discover ( крім карт Visa Electron) випущеної в будь-якій країні і в будь-якій валюті. При оплаті замовлення картою, відбувається автоматична конвертація по курсу Вашого банку. | ||||
моментально | ||||
Вы сможете оплатить заказ картой Visa (кроме Visa Electron) или Mastercard (кроме Maestro) выпущенной в любой стране и в любой валюте. При оплате заказа картой, происходит автоматическая конвертация по курсу Вашего банка. | ||||
миттєво | ||||
Ви зможете оплатити замовлення картою Visa, Visa Electron та Mastercard будь-якої країни і в будь-якій валюті. При оплаті відбудеться автоматична конвертація по курсу Вашого банку. |
- Як я можу дізнатися скільки коштує доставка в потрібне мені місто/село?
-
Щоб дізнатися вартість доставки в потрібне вам місто, перейдіть на сторінку «Вартість доставки» і виберіть місто, яке вас цікавить. Внизу буде вказана вартість доставки в обране Вами місто.
- Ви можете додати до букету записку/листівку?
-
При оформленні замовлення, для написання тексту на листівку буде спеціальне поле, яке так і називається «Додати безкоштовну листівку». Туди Вам і треба буде написати текст, який ви хочете, щоб ми розмістили на листівці.
- Як я можу оплатити замовлення?
-
Ви можете оплатити замовлення будь-яким зручним для Вас способом з тих, які вказані на сторінці «Способи оплати».
- Як мені дізнатися скільки коштує товар/доставка в рублях, доларах, євро?
-
Щоб побачити ціни на сайті в іншій валюті, Вам потрібно зліва вгорі сайту вибрати потрібну вам валюту.
- Чи можу я оформити замовлення не з України, а з іншої країни?
-
Оформити і оплатити замовлення можна з будь-якої країни світу. На сторінці «Способи оплати» ви можете ознайомитися з доступними для Вас способами оплати замовлення.
- За скільки часу до дати доставки потрібно оформляти замовлення?
-
Чим раніше Ви оформите і оплатите замовлення - тим краще, більше часу буде на його підготовку і можна буде замовити, щоб привезли потрібні квіти саме під Ваше замовлення. Ви можете оформити і оплатити замовлення і сьогодні - а ми доставимо його тоді, коли ви вкажите в замовленні.
- В якій валюті я можу оплатити замовлення?
- Ви можете оплатити замовлення абсолютно в будь-якій валюті. При оплаті замовлення картою, в незалежності від того, в якій валюті ваша карта, відбудеться автоматична конвертація за курсом банку на день оплати. Курс Ви зможете дізнатися у вашому банку.
- Як я можу оформити замовлення?
-
Ви можете оформити замовлення будь-яким зручним для Вас способом:
1. На сайті;
2. По телефону;
3. В онлайн чаті на сайті;
4. Через Viber, WhatsApp, Telegram, Skype.
- Ви доставляєте квіти в маленькі села/селища?
-
Ми виконуємо доставку по всій Черкаській області, навіть у найвіддаленіші села.
- Як я дізнаюсь, що моє замовлення вже доставлено?
-
Після доставки замовлення на е-мейл, який Ви вказали, Вам прийде повідомленням про це.
- Чи можлива анонімна доставка?
- Якщо при оформленні замовлення Ви не вкажите в тексті на листівку ніякого підпису, то одержувач не дізнається, хто замовляв квіти, так як у кур'єрів взагалі немає ніякої інформації про замовника.
- Я знаю тільки ім'я і телефон дівчини – Ви зможете доставити їй букет?
-
Номера телефону одержувача нам достатньо для того, щоб доставити замовлення - адресу і час доставки ми уточнимо самі.
- Ви робите фотозвіти?
-
Ми можемо зробити фото одержувача з букетом, якщо він буде не проти цього. Дана послуга доступна не у всіх містах і виконується по можливості.
- Чи безпечно оплачувати замовлення карткою?
-
Оплата замовлення карткою відбувається не на нашому сайті, а на сайті платіжної системи, який захищений усіма необхідними сертифікатами безпеки.
- Всі товари, які представлені на сайті є в наявності?
-
Ми виконуємо доставку в будь-яке місто або селище України. Асортимент магазину в кожному місті може відрізнятися і іноді, деяких квітів/товарів може не бути в наявності в конкретному місті. У таких випадках, буде виконана заміна, згідно з нашою Политикою заміни.
- Що означає кожен статус замовлення?
-
Ви можете подивитися детальну інформацію про те, що означає кожен статус замовлення на даній сторінці.
- Скільки «простоїть» букет після доставки?
-
На жаль, ми не можемо дати вам ніяких гарантій з приводу того, скільки простоїть букет після доставки. Ми даємо вам 100% гарантію на те, що ми доставимо букет зі свіжих квітів. А скільки простоїть букет після його доставки залежить від багатьох факторів. Зокрема, від того, як будуть доглядати за букетом, в якій температурі він буде розташований, де буде стояти, як часто буде змінюватися вода у вазі, як часто будуть підрізати стебла квітів і т. д.
Ми ніяк не можемо проконтролювати або вплинути на те, що відбуватиметься з букетом після його доставки. Ми не можемо давати гарантію на те, що від нас не залежить.
- Чи актуальні ціни на сайті?
- Всі ціни на сайті актуальні і підтримуються в такому стані.
- Чи можна до букету додати ще якийсь додатковий подарунок?
-
Все залежить від міста, в яке вам потрібна доставка і від подарунка, який ви хочете додати. У більшості випадків, Ви зможете додати до букету якийсь ваш подарунок, за умови, що ви розмістите і оплатите замовлення за кілька днів до дати доставки, щоб ми встигли відправити ваш подарунок в потрібне вам місто.